N ' Sjuk , underbart.

Hej alla fina små bloggläsare !
Sitter och snackar med Ylva i telefon nu, hon är också sjuk, besök deras blogg genom att klicka här. <-
Iallafall, har precis kollat på gårdagens paradisehotell, och är överlycklig att Alexandra äntligen åkte ut.
Jag hejar ju såklart på Lin för att jag känner henne, men ändå hejar jag på Johannes, haha ofc.
Ska fixa mat snart, och sen översociala med Alex och Ylva som är sjuka ♥
Sen ska jag läsa syskonkärlek, har inte kommit så långt, men den är verkligen superbra.
Handlar om en kille Ludvig och hans syster Amanda, och dom blir kära.
Det fattar man ju på namnet, men den är verkligen läsvärd!
Ha en bra dag, puss!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Svar: Okej, trevligt :)

Jag har ingen aning om vem som kommer att vinna.

Men Johannes kan komma långt om inte Julia spelar ut han. :)

2010-12-02 @ 21:41:59
URL: http://madeleinelouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0