N ' Jag pallar inte blogga, men skriver om helgen endå.

I lördags var jag först med Fredrik, jätte mysigt :) ♥
Sen kom Ylva till mig, och som vanligt hade vi det bäst!
Kollade på The hot chick, sen hipp hipp hora och sen 17 again.
Haha hipp hipp hora var ju skit bra, fyfan va vi garva när han ba :
- men tänk på att du ska skaka en ketchup flaska ?
så börjar hon slå på den, hahaha.
Sen somnade vi ganska tidigt, och dagen efter kollade vi på high school musical tre, och gjorde värsta gryma dansen till , the boys are back!
Haha, sen gick vi och åt med fotbolls laget på Java.
Rekomenderas starkt, dom hade sushi bufé , kina bufé och typ italjensk?
Aja, det var supergott, och sen fick vi friterad banan med glas, mums!
Sen drog Jag och ylva hem till henne, var ute och fotade lite och sen kollade vi på tv och hade det bäst som vanligt.
Nu är jag sjuk, inte lika kul , ska ladda ner sex and the city två.
Men det blir skola imorgon.
Ni får ha det så bra PUSSAR/NOREA♥
Spola till 3:50 , hahahah!
FANNY HÄLSAR ATT HON HAR LITEN BLOGGPAUS JUST NU.
& jag har dålig uppdatering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0