N ' - Jag tar ingen ordning, bara skriver dom :)

Nu ska du välja sju personer som hjälpt dig till där du nu är och förklara och berätta varför du just valt dom:
Mamma , jag skulle inte klara mig utan henne, ett, för att hon är min mamma, och två, för att hon är världens bästa mamma. Hon ställer alltid upp och så. Även fast vi bråkar hela tiden så vet hon att jag älskar henne.
Behöver jag säga mer?
Andra personen tar jag nog.. Ylva Ahlqvist.
Henne har ni hört mycket om, min bästavän. Någon man inte klarar sig utan. Hon bara alltid finns för mig, och man kan verkligen lita på henne. Jag älskar dig.
Sen Emilie Vesvre. Men gud, finns det någon som förstår mig så bra som hon? Hon verkligen känner mig utantill och allt. Hon är nog en av dom som vet allt om mig. Jag älskar dig Emilie.
Sen tar jag nog Filip Karlsson, vi är inte superbra kompisar, men endå, man kan verkligen snacka med honom.
Asså, vi snackade i telefon i typ tio minuter , och jag blev genast på bättre humör, tack filip.
Sen Claudia Klobas, livets mest underbara människa. Gud, jag älskar henne som fan.
Hon är verkligen någon jag litar på, någon jag vill känna livet ut. Fyfan , claudia , du betyder så sjukt mycket för mig gumman.
Sen tar jag Micke Dahnberg, för, haha , gud, vad sjuka saker vi snackar om. Men han är iallafall den som förstår mig, och har exakt samma problem som mig osv. Bara till sjukt mycket hjälp. Vi ska träffas idag , om typ en halv timme, så då ska vi fan snacka!
Sen sist tar jag nog Fanny Wahlund, för jag behöver henne i mitt liv. Hon är bara för underbar. Man kan flumma, vara seriös eller vad man vill med henne. En vän som henne behöver man , tack för allt , jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: johannes

Du är bäst norea

2010-12-29 @ 18:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0