F' tröööööööööööööööött

Guuud.. Jag vet aldrig hur jag ska börja ett inlägg..
nåja.. Var ju på stan med Linn idag, köpte två tjocktröjor. Bara helt vanliga "hoodisar" som jag säger, (y) en lila och en vit. Köpte också bodylotion, nån läpp sak, och ansiktsskölj. Åkte hem redan runt halv fem, för jag var så trött. När jag kom hem kollade jag lite på tv, sen åt jag middag, kött med sallad. super gott ! Sen tog jag värsta mysbadet och provade mina nya grejer, haha! Sen tvättade jag Alvin, för han var smutsig både på magen och rumpan.. Men han var så rädd för vattnet så han bara hoppade upp i mitt knä hela tiden, intressant.
Sen tror han också att mina shepherds är kanin kompisar, haha så gulligt! :D Nu ligger jag iallafall och myser med honom , och väntar på att pappa ska komma med te. :')


sååååååå fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0