F' GOD JUL! ♥

God jul alla läsare, hoppas ni haft det bra idag! :)
För mig var det nog bästa julen på flera år. Bästa presenten var helt klart 17.000kr!
Sen fick jag också biokort, smink, 4par örhänge (äkta silver), 2par halsband, massa godis, dagbok, ritbok, mp3, tidning, doftljus, rosrökelser från thailand, sån där doftsak man har bland kläderna, badbomb från lush och kakor.
Nu har jag precis beställt hem en rosa x10 mini pro och svarta wesc hörlurar, dom ska komma nån gång i nästa vecka. ♥

Så här såg jag ut idag.
Och förresten jag har fått mycket 'kommentarer' om att jag bloggar dåligt, och jag har ju haft bloggpaus, sega människor! Haha jaja.. Jag börjar nog blogga ''på riktigt'' imorgon igen. Snart fixar vi designen också. :)
ha en fortsatt god jul, puss //Fanny

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-12-28 @ 23:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0